خم کن و خاموت زن BM20

قیمت سه فاز : 00.000.000 ریال

قیمت سفارش اینترنتی : 00.000.000 ریال

قیمت تکفاز : 00.000.000 ریال

قیمت سفارش اینترنتی : 00.000.000 ریال

ارسال رایگان

تضمین بهترین قیمت

گواهی تعویض سه روزه

خاموت گستر تولیدکننده انواع خم کن و خاموت زن

از تولیدات دیگر شرکت خاموت گستر در گروه خم کن و خاموت زن ، دستگاه‌ خم‌میلگرد BM20 می‌باشد.
با دستگاه‌ خم‌میلگرد BM20 می‌توان میلگرد را از زاویه صفر تا ۳۶۰ خم نمود. در این دستگاه‌ها بازوهای متحرک تعبیه شده تا علاوه بر بالا بردن دقت عملیات خم، عملیات هلال زدن میلگرد را نیز انجام دهد. در طراحی این دستگاه‌ها به گونه‌ای عمل شده تا عملیات خم میلگرد هم به صورت اتوماتیک و هم‌ دستی و به علاوه هم توسط پدال و هم دکمه فشاری انجام شود.

خم کن و خاموت زن BM20 در دو مدل سه فاز و تک فاز تولید می شود .در مدل سه فاز قابلیت خم میلگرد و خاموت زنی تا میلگرد 20 را دارا می باشد ولی در مدل تک فاز تا قطر 16 عملیات خاموت زنی و خم میلگرد را انجام می دهد .از محاسن این دستگاه وجود پدال دوقلوی تعبیه شده بر روی آن می باشد که سهولت عملیات خم میلگرد برای زوایای 45،90،135 را ایجاد کرده است.

 

خاموت زن چیست؟

یکی از ماشین آلاتی که در صنعت استفاده می شود دستگاه خاموت زن می باشد استفاده از میلگرد و خاموت از اجزاء اصلی مورد استفاده در امور ساخت و ساز و عمرانی می باشد که عملا کار ساخت و ساز بدون این ابزار عملا بی نتیجه می باشد .پس همواره نیاز به دستگاه و ماشین آلاتی برای خم برش میلگرد و خاموت زن بوده است. دستگاه خاموت زن اتوماتیک یک دستگاه قابل برنامه ریزی برای تولید انواع خاموت در اشکال و اندازه های مختلف بدون دخالت مستقیم نیروی انسانی بوده که استفاده از این دستگاه موجب کاهش کار ، کاهش ضایعات و افزایش تولید می شود.

ویژگی های یک دستگاه خاموت زن و میلگرد بر ایده آل چیست؟

درگام نخست برای خرید این دستگاه ها باید به 4 مورد سرعت برش ، سیستم برق ، سیستم برش ، ابعاد دقت کنید. اولیم پارامتر قتبل توجه برای دستگاه های خاموت زن و میلگرد بر سرعت دستگاه است که معمولا باسیستم هیدرولیکی کار میکنند. سپس باید به سیستم برق و منبع تغذیه (سه فاز یا تک فاز) دستگاه توجه کرد و در نهایت اندازه دستگاه و انواع خم و برش آن مهم می باشد. بطور خلاصه برای ویژگی های ایده آل یک دستگاه میلگرد بر و خاموت زن می توان به این موارد اشاره کرد: دارای ابعاد کوچک با راندمان بالا و قدرت مناسب باشد، حمل و نقل آسان دستگاه، مصرف برق و نیاز به آمپرکم برای کارکرد، دارای ابزار و تیغه ها و لبه های قوی، برنده و با کیفیت، سبک و کار با آن آسان باشد و در نهایت دارای بدنه ای محکم و پمپ هیدرولیکی قوی و با فشار مناسب جهت وارد کردن نیرو باشد.

نکات تعمیر و نگهداری خاموت زن و میلگرد بر چیست؟

1) موتور دستگاه هر 6ماه یکبار مورد بررسی و سرویس قرار گیرد.
2) شیلنگ های قسمت هیدرولیکبه صورت دوره ای مورد بررسی قرار گیرند تا بروز هرگونه از نشت و آسیب جدی جلوگیری شود.
3) کلیه پیچ و مهره ها خصوصا در قسمت پمپ، الکتروموتور و شیر هیدرولیک در کلیه اتصالات بصورت دوره ای آچارکشی شود.
4) در زمان عدم استفاده از دستگاه آن را در مکانی خشک و عاری از رطوبت قرار داده و با استفاده از روکش و کاور مناسب مانع ورود گرد و خاک به داخل دستگاه شوید.
5) همیشه تیغه ها و مفاصل را گریس کاری و روغن کاری کنید زیرا این امر موجب افزایش طول عمر دستگاه و افزایش قدرت و کیفیت کار آن میشود.

نکات ایمنی مهم هنگام کار با خاموت زن و میلگردبر کدامند؟

1) حتما هنگام استفاده از دستگتاه از لباس کار و دستکش های ایمنی مناسب استفاده کنید
2) متناسب با ظرفیت دستگاه با آن کار کنید و فشار اضافی به دستگاه وارد نکنید.
3) همیشه به ضریب اطمینان دستگاه توجه نموده و حد نهایت آن را استفاده نکنید.

 

از دیگر محصولات شرکت خاموت گستر که ممکن است مورد نیاز شما باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای مشاوره و خرید انواع دستگاه های صنعتی با مشاوران شرکت خاموت گستر تماس بگیرید.

طراح سایت و پشتیبانی : آوین نت