دستگاه خم کن BM32 (سه فاز)

دستگاه خم کن BM32 (سه فاز)

توضیحات

ازدیگر تولیدات این شرکت دستگاه خم کن BM32 میباشدکه قابلیت خم میلگرد 32 رااز زاویه صفر تا 360 دارامیباشد. دراین دستگاه از بازوهای متحرک استفاده شده تا علاوه بربالابردن دقت خم عملیات خم میلگرد دراین دستگاه هم میتوان از پدال و هم از دکمه فشاری موجود استفاده کرد.

BM32
A2 A3
Ø  40 1
Ø 22 1 1
Ø 16 3 2
Ø 14 4 3
طول 100  cm
عرض 70 cm
ارتفاع 85 cm
موتور 5.5 HP 4kw

توضیحات

این دستگاه در دو مدل سه فاز و تک فاز تولید می شود .در مدل سه فاز قابلیت خم میلگرد و خاموت زنی تا میلگرد 20 را دارا می باشد ولی در مدل تک فاز تا قطر 16 عملیات خاموت زنی و خم میلگرد را انجام می دهد .از محاسن این دستگاه وجود پدال دوقلوی تعبیه شده بر روی آن می باشد که سهولت عملیات خم میلگرد برای زوایای 45،90،135 را ایجاد کرده است.ما را در آپارات دنبال کنید.

دستگاه خم کن مکانیکی میلگرد این دستگاه برای ایجاد خمش بر روی میلگرد از انرژی مکانیکی استفاده می کند به این صورت که یک الکتروموتور با اتصال به یک گیربکس نیروی الکتریکی را به مکانیکی تبدیل کرده است تا بتواند میلگرد را بر اساس نیاز ما خم کند نکته ی مثبت دستگاه خم کن مکانیکی میلگرد به این است که قابلیت این را دارد تا میلگرد را از زاویه ۵ درجه تا ۱۸۰ درجه برای ما نسبت به نیاز خم نموده و تمام خم های ایجاد شده در یک زاویه دقیق باشند این دستگاه ها قابلیت این را دارند تا قطر خمش میلگرد نیز ز برای آن ها تعریف شود.

موارد متعددی در قیمت دستگاه خم کن میلگرد دخیل است. با در نظر داشتن اینکه  دستگاه های خم کن میلگرد تجهیزات و مکانیزم ساده ای دارند و اغلب به صورت یونیورسال ساخته می شوند، قیمت های آن ها در یک رنج و عمدتا برابر است. ولی دستگاه های اتوماتیک آن می تواند بسته به گزینه هایی که می توان بر روی آن قرار داد، در قیمت های مختلفی  ارائه شوند.

جهت خرید دستگاه خم کن BM32 با ما 09133250695 تماس بگیرید.

شرکت خاموت گستر ارائه دهنده دستگاه خم کن شامل دستگاه خم کن BM25و دستگاه خم کن BM40و خم کن و خاموت زن BM20 در خدمت شما عزیزان می باشد.