دستگاه خم وبرش میلگرد KG28

دستگاه خم وبرش میلگرد KG28

دستگاه خم وبرش میلگرد KG28

دستگاه خم وبرش میلگرد KG28 یا قیچی خم برش میلگرد یکی از  ابزار پر کاربرد در صنعت ساختمان سازی است که ما به معرفی و راهنمای خرید این دستگاه میپردازیم .این دستگاه ازجدیدترین دستگاه های این شرکت میباشد با همان ساختار دستگاه های BCM ولی از نظر قیمت ارزانتر و از نظر ابعاد کوچکتر میباشد.این دستگاه ها قابیلت خم وبرش میلگرد 28 را دارا میباشد و بیشتر با هدف کاربرد در ساختمانهای کوچک طراحی شده است. این دستگاه قابلیت تولید با برق تکفاز و سه فاز را دارا میباشد.

انواع قیچی خم و برش میلگرد

میلگردها قطرهای مختلفی دارند و نوع قیچی خم و برش میلگرد را نیز بر اساس قطر میلگرد مشخص میشود به طبع برای میلگردهای ضخیم تر و دارای قطر بیشتر، قیچی میلگرد بر قوی تری مورد نیاز است.در میان انواع قیچی خم و برش میلگرد، برخی از این دستگاه ها فقط برای بریدن یا خم کردن میلگرد هستند و برخی دیگر هم عمل بریدن و هم خم کردن میلگرد را هر دو انجام می دهند.

قبل از معرفی انواع قیچی خم و برش میلگرد،به این نکته توجه کنید که برش میلگرد به طور کلی به دو روش گرم و سرد امکان پذیر است. روش گرم که با استفاده از دستگاه برنول و گاز اکسیژن انجام می شود به دلیل تأثیرات منفی از قبیل کاهش مقاومت کششی میلگرد توصیه نمیشود.

دستگاه خم وبرش میلگرد KG28

این دستگاه ازجدیدترین دستگاه های این شرکت میباشد با همان ساختار دستگاه های BCM ولی از نظر قیمت ارزانتر و از نظر ابعاد کوچکتر میباشد.این دستگاه ها قابیلت خم وبرش میلگرد 28 را دارا میباشد و بیشتر با هدف کاربرد در ساختمانهای کوچک طراحی شده است. این دستگاه قابلیت تولید با برق تکفاز و سه فاز را دارا میباشد.

قیچی خم و برش میلگرد دستی

این انواع قیچی خم و برش میلگرد که با اهرم دستی کار می کنند، قدرت زیادی ندارند و  برای برش میلگردهایی با قطر کم مورد استفاده قرار می گیرند. قیچی میلگرد بر دستی برای خم و برش میلگرد نیاز به وارد شدن نیرو از سوی اپراتور دارد و چون سرعت کمی دارد زمان زیادی میبرد.

قیچی خم و برش میلگرد هیدرولیک

انواع هیدرولیک قیچی میلگرد بر، از توان بالاتری برخوردارند و بنابراین می توانند میلگردهایی با قطر زیاد را از این دستگاه استفاده کرد. این دستگاه ها که با استفاده از سیستم هیدرولیک کار می کنند از بخش های مختلفی هم مانند پمپ هیدرولیک، الکتروموتور تک فاز و سه فاز، جک هیدرولیکی، تیغه برش دهنده و … تشکیل شده اند.

حمل و نقل این انواع قیچی برش میلگرد، از طریق چرخ هایی که برای آن ها در نظر گرفته شده است انجام میشود.روش کار میلگرد بر هیدرولیک به این صورت است که با فشار جک هیدرولیکی، تیغه های دستگاه حرکت کرده و اقدام به برش دادن میلگردها می کنند.

جهت مشاهده دیگر محصولات از دستگاه خم و برش  میتوان به دستگاه خم و برش میلگرد 36 BCM اشاره کرد

پشتیبانی و سئو توسط آوین نت