دستگاه برش میلگرد CM35

دستگاه برش میلگرد CM35

دستگاه برش میلگرد CM35 |ساخت دستگاه برش میلگرد

دستگاه برش میلگرد CM35، از سری دستگاه های برش بوده که به صورت تکفاز و سه فاز قابلیت خم و برش میلگرد ساز 25 Ø را دارا میباشد. دستگاه هیدرولیکی بوده و نیروی محرکه آن الکتروموتور می باشد. بدنه این دستگاه برش میلگرد، تماما از فولاد الیاژی ساخته شده و در آن هیچگونه عملیات برشکاری و یا جوشکاری صورت نگرفته است. همچنین در طراحی این دستگاه سعی شده تا کوچکترین ابعاد و کمترین وزن مورد استفاده قرار گیرد تا به راحتی در کارگاه های کوچک ساختمانی توسط چهار چرخ فولادی قابل جابه جایی باشد.

برای جابه جایی دستگاه برش میلگرد CM35 در مسافت های طولانی نیاز به جرثقیل میباشد تا این دستگاه برش میلگرد را از محل خود بلند کرده و داخل اتومبیل وانت قرار دهد که این مورد را میتوان به عنوان تنها عیب دستگاه برش و خم میلگرد بر عنوان نمود. برای حل این مشکل سفارش دهنده میتواند درخواست تعویض چرخ های فولادی را دهد که در این حالت این چرخ ها با چرخ های اتومبیلی تعویض میشود.جهت مشاهده دیگر محصولات برش ما کلیک نمایید. مجموعه خاموت گستر فعال در زمینه ساخت دستگاه برش میلگرد و دستگاه خم کن  و انواع دستگاه خم و برش و دستگاه های خاموت زن در خدمت شما عزیزان می باشد.

قیمت سه فاز : 00.000.000 ریال

قیمت سفارش اینترنتی : 00.000.000 ریال

قیمت تکفاز : 00.000.000 ریال

قیمت سفارش اینترنتی : 00.000.000 ریال

ارسال رایگان محصولات

تضمین بهترین قیمت

گواهی تعویض سه روزه

روش های برش میلگرد کدامند؟ |ساخت دستگاه برش میلگرد

برای برش میلگرد ها روش های متفاوتی وجود دارد که به قطر و استاندارد میلگرد بستگی دارد. روش‎های برش میلگرد به دو دسته‎ ی برش سرد و گرم تقسیم میشود. در روش گرم دما به قدری بالا است که هنگام انجام برش در قسمت مورد نظر با ذوب و جدا شدن مولکول ها برش انجام میشود، اما روش سرد بهتر است چرا که خواص میلگرد در حین برش حفظ میشود و تغییری در ساختار و کیفیت میلگرد ایجاد نمیشود.

قیمت دستگاه و قیچی برش میلگرد چقدر است؟

قیمت دستگاه و قیچی برش میلگرد چقدر است؟قیمت قیچی برش میلگرد با توجه به وزن، جنس، جنس تیغه، سرعت برش، ضخامتی که برش می دهد، دستی یا برقی بودن بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت قیچی برش میلگردی که بدون تولید ضایعاتی میلگرد را برش داده و سرعت و دقت بالایی دارد و جزو قیچی های سه فاز می باشد، قیمت بیشتری نسبت به قیچی تک فاز با سرعت برش کمتر دارد. البته برخی از دستگاه های برش و خم میلگرد بر عرضه شده در بازار، از نوع دستی میباشد.

دستگاه های برش و قیچی میلگرد به چند دسته تقسیم میشوند؟

دستگاه های برش میلگرد به دو دسته هیدرولیکی و دستی تقسیم میشوند. در مدل دستی، خود کارگر باید دسته اهرم را خم کند تا عملیات برش یا خم کردن میلگرد انجام شود اما در مدل هیدرولیکی خم کردن و برش دادن به روش خودکار انجام شده و دارای سرعت و دقت بیشتری نسبت به دستی میباشد. همچنین در مدل هیدرولیکی میلگردهای برش خورده دارای یکسانی بیشتری میباشد.

جهت مشاهده اینستاگرام کلیک کنید