دستگاه برش میلگرد CM20

دستگاه برش میلگرد CM20

دستگاه برش میلگرد سه فاز و تک فاز

قیمت دستگاه برش میلگرد سه فاز و تک فاز خم و برش میلگرد بستگی به کیفیت و قطعات استفاده شده در دستگاه را دارد به همین علت در بازار شاهده دو دستگاه با کاربرد یکسان ولی با قیمت مختلف هستیم دستگاه هایی که در لیست دستگاه برش مشاهده می کنید همه آنها از بهترین قطعات تولید شده اند.

این دستگاه قابلیت برش میلگرد 20 Ø را به صورت تکفاز و سه فاز دارا میباشد.

دستگاه های خم و برش میلگرد تک فاز به طور معمول قدرت خم و برش تا سایز میلگرد ۲۸ ، و دستگاه های خم و برش میلگرد سه فاز تا سایز ۳۲ را خم و برش می دهند.

دستگاه خم و برش میلگرد

برای بریدن میلگرد ها با قطر بیشتر  از ۲۴ میلی باید از ماشین آلات خاص استفاده کرد زیرا امکان برش آنها به وسیله نیروی انسانی آمکان پذیر نمی باشد. این نوع تجهیزات  انواع مختلفی دارند و استفاده از آنها در پروژه های بزرگ که دارای کارگاه دارند و یا کارخانجات تولید محصولات بتنی نه فقط برای قطرهای بالاتر بلکه جهت برش و خم میلگرد قطرهای پایین نیز صرفه اقتصادی دارد،این ماشین ها امکان برش چندین میلگرد در کنار هم و همچنین برش با سرعت و دقت بیشتر نسبت به نیروی انسان را دارد و همچنین از ایمنی بیشتر و هزینه کمتر برخوردار است.

توان مصرفی این ماشین ها معمولا الکتریکی است.بعضی از این دستگاه ها با سوخت ها فسیلی را نیز دارند.توان مصرفی این دستگاه ها بستگی به قدرت برش آنها می تواند تا ۶ kw باشد.این نکته قابل ذکر است که این سیستم ها ظرفیت های مختلفی دارند و سقف توان برش آنها معمولا از میلگرد با قطر ۲۵ تا ۵۲ میلیمتر متغیر است .

این دستگاه قابلیت برش میلگرد 20 Ø را به صورت تکفاز و سه فاز دارا میباشد.(دستگاه برش میلگرد سه فاز و تک فاز)

ضوابط بریدن و خم کردن میلگردها

بر اساس بند ۹-۱۱-۱ مقررات ملی ساختمان ،میلگردها باید با وسایل مکانیکی برش خورده شده باشد و استفاده از روش های دیگر نیاز به تایید دستگاه نظارت دارد. بر اساس بند ۹-۱۱-۲ همه ی میلگردها باید به صورت سرد خم شده باشد و خم کردن آنها باید تا حد امکان به صورت مکانیکی به وسیله ماشین مجهز به فلکه خم کن انجام شود.  نکته ی قابل توجه این است که قطر این فلکه ها باید متناسب با نوع فولاد انتخاب شود. این عمل باید با یک عبور در سرعت ثابت انجام شود به طوری که قسمت خم شده دارای شعاع انحنای ثابتی باشد. همچنین سرعت خم کردن میلگردها باید متناسب با نوع فولاد و دمای محیط انتخاب شود.

نکته : خم کردن میلگردها در دمای کمتر از ۵- درجه سلسیوس چه از نظر دمای محیط چه دمای میلگرد، مجاز نیست.

جهت مشاهده اینستاگرام کلیک کنید