دستگاه خم کن CNC

خم کن و برش ورق فلزی و خم کاری سی ان سی CNC

خم کاری انواع ورق، خم ورقهای فلزی، خم و برش و خم لوله و دیگر متریال های صنعتی، امروزه با پیشرفت صنعت و مدرنیته توسط دستگاه های پرس CNC که دستگاه های حجیم و پر قدرت می باشند، صورت می گیرد.

خمکاری ورق های فلزی یکی از عملیات‌های بسیار پرکاربرد در صنعت می‌باشد و برای مقاصد گوناگونی چون ساخت باکس فلزی در صنعت الکترونیک، ساختمان سازی، دامداری و کشاورزی، کشتی سازی، کارخانجات و … کاربرد دارد.

دستگاه های پرس سی ان سی با توجه به ریل قرار گیری در بدنه جلویی دستگاه و سمبه های تعویضی که توسط اوپراتور و برای هر نوع خم و زاویه ای موجود است عملیات خم ورق را انجام می دهند.

خم کاری گرم یا سرد

با توجه به جنس ورق فلزی مشخص می‌شود که خمکاری لوله و ورق های فلزی به صورت گرم اجرا شود یا به صورت سرد و در دمای پایین انجام گردد. اگر ورق فلزی مقدار کربنی بیش از 1.2 درصد داشته باشند، قابلیت خمکاری این ورق ها کاهش یافته و برای خم و برش، باید ابتدا آن ها را گرم نمود.

معمولا ورق های غیر آهنی را به جز ورق روی و ورق آلومینیوم در حالت سرد خمکاری می کنند. در اکثر موارد در طی عملیات خم کاری ضخامت ورق تغییری نمی کند. البته به دلیل کشش ایجاد شده هنگام خم کاری ممکن است در پاره ای از موارد ضخامت قسمتی از ورق فلزی تغییر نماید.

در خمکاری ورق فلزی، ممکن است در اثر بی دقتی، ورق چین خوردگی یا ترک خوردگی پیدا کند. بنابراین محاسبه دقیق مقدار فشار وارد شده توسط پانچ با در نظر گرفتن ضخامت ورق و شکل مورد نظر خمش، قبل از خمکاری، ضروری است و از بروز اشتباهات جلوگیری خواهد کرد.

خمکاری ورق با دستگاه خم CNC

خم و برش و خم کاری یکی از روش های فرم دهی انواع ورق های فلزی و غیر فلزی جهت ایجاد خم در قطعات مختلف می باشد. یکی از مزایای خم CNC افزایش دقت در محل خم کاری و کاهش خطاهای نصب و مونتاژ قطعات می باشد.

همچنین در اکثر مواقع مشکل اساسی برگشت فنری را نیز می توان با خم کاری با دستگاه های پیشرفته برطرف نمود.

چرا دستگاه خم کن اتوماتیک CNC خاموت گستر را پیشنهاد میکنیم

قبل از هر چیز، دستگاه خم و برش میلگرد خاموت گستر مطابق با استاندارد های بین المللی است. دستگاه های خم کن خودکار اتوماتیک ما تمام گواهینانمه های مورد نیاز و استادارد را پشت سر گذاشته اند. ما قول می دهیم که همواره به مشتریان خود پیشنهادات و کیفیت بالا را در اختیار داشته باشید. ثانیا، خاموت گستر گروهی از مهندسین حرفه ای دارد. آنها قادر به ارائه هرگونه پشتیبانی مورد نیاز مشتری در داخل و خارج از کشور هستند. ما خدمات پس از فروش عالی را برای مشتریان عزیز خود ارائه می دهیم.

این گروه در ابتدا با تولید دستگاه های برش میلگرد پا به عرصه تولید نهاد و اینک با تولید بالغ بر بیست مدل دستگاه در زمینه برش میلگرد ، خم میلگرد و زیگزاک زن تیرچه ساختمانی در سایز های مختلف و دستگاه های دو کاره خم و برش، کلاف بازکن و اسپیرال زن نقش بسزایی در تامین پیمانکاران ساختمان را ایفا میکند. و در نهایت ما به شما اطمینان می دهیم که تمامی تجهیزات صنعتی مورد نیازتان را با بالاترین کیفیت و کارایی و با نازل ترین کیفیت به شما ارائه دهیم.

دستگاله خم و برش - خمکاری

 

خاموت گستر، تولیدکننده بیش از بیست مدل دستگاه و ماشین آلات صنعتی در زمینه خم و برش میلگرد، برش میلگرد، خم کن  مبلگرد، خم میلگرد بر و زیگزاگ زن تیرچه ساختمانی در سایزهای مختلف و همچنین دستگاه های دو کاره خم و برش ، کلاف بازکن و اسپیرال زن، آماده پاسخگویی به تمامی شرکت های ساختمانی و مشتریان عزیز است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خرید خود، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط

 



دیدگاهتان را بنویسید