دستگاه خم و برش میلگرد در اصفهان

دستگاه خم و برش میلگرد خاموت گستر

جهت سهولت کار شرکتها و پیمانکاران ساختمانی شرکت صنعتی خاموت گستر اقدام به تولید خم و برش میلگرد نموده است که علاوه بر کار برش میلگرد، خم میلگرد را نیز انجام می دهد. آرماتوربندی که در اصل همان بافت میلگرد هست، از حساس‌ترین قسمت‌های ساختمانی بتنی می‌باشد و کار با آن نیازمند دقت بالاییست، زیرا کلیه نیروهای کششی در ساختمان بوسیله میلگردها تحمل می‌شود. دستگاه خم و برش میلگرد باید طوری طراحی شود که  کار با این دستگاه راحت باشد و نیاز به آموزش خاصی نداشته باشد و اپراتور آرماتوربند به سهولت بتواند با آن کار کند.

دستگاه خم و برش میلگرد خاموت گستر

شرکت خاموت گستر در زمینه ساختمان گام بزرگی در راه این هدف متعالی برداشته است.

این گروه در ابتدا با تولید دستگاه برش میلگرد پا به عرصه تولید نهاد و اینک با تولید بالغ بر بیست مدل دستگاه در زمینه برش و خم میلگرد و زیگزاک زن تیرچه ساختمانی در سایز های مختلف و دستگاه های دو کاره خم و برش، کلاف بازکن و اسپیرال زن نقش بسزایی در تامین پیمانکاران ساختمان را ایفا میکند.

دستگاه برش میلگرد

برای برش میلگرد با قطر کم از ابزار دستی می توان استفاده کرد اما برای برش میلگرد هایی با قطر بالاتر از ۲۴ میلیمتر باید از ماشین آلات خاص این کار استفاده کرد چرا که امکان برش آنها به وسیله نیروی انسانی میسر نیست.

این نوع تجهیزات امروزه انواع مختلفی دارند و استفاده از آنها در پروژه های بزرگ که دارای کارگاه هایی هستند یا کارخانجات تولید محصولات بتنی نه فقط برای قطرهای بالاتر بلکه برای تمرکز برش و خم میلگرد قطرهای پایین نیز توجیه اقتصادی دارد، چرا که این ماشین ها امکان برش چندین میلگرد در کنار هم را دارند و سرعت و دقت بالاتری در مقایسه با نیروی انسانی داشته و هزینه کمتر و ایمنی بیشتری را تامین می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، از انواع دستگاه برش میلگرد خاموت گستر دیدن کنید!

دستگاه میلگرد بر از اجزایی همچون پمپ، الکتروموتور، جک، شیردستی، شیلنگ، 4 چرخ جهت جابجایی و انتقال دستگاه، پایه و تکیه گاه با مقاومت بالا ساخته شده است.

این دستگاه باید به صورتی طراحی و ساخته شود که کار با دستگاه برای اپراتور به سادگی امکان پذیر گردیده و اپراتور نیاز به آموزش خاصی نیاز نداشته باشد. دستگاه میلگرد بر عرضه شده توسط شرکت خاموت گستر قابلیت خم زدن و برش میلگرد آجدار تا قطر 25 و 32 میلی متر را دارا می باشد.

ویژگی های دستگاه خم و برش میلگرد

  • توان مصرفی این ماشین ها عمدتا انرژی الکتریکی می باشد.
  • برخی از این دستگاه ها امکان کارکردن با سوخت ها فسیلی را نیز دارند.
  • توان مصرفی این دستگاه ها بسته به قدرت برش آنها می تواند تا ۶ کیلو وات باشد.
  • این نکته قابل ذکر است که این سیستم ها دارای ظرفیت های مختلفی هستند و سقف توان برش آنها عمدتا از میلگرد با قطر ۲۵ تا ۵۲ میلیمتر متغیر است.

اخیرا با مطرح شدن مفاهیم جدید ایمنی در کار این ماشین ها به گونه ای طراحی می شوند که محل تیغه برش در هنگام برش در یک حفاظ قرار می گیرد و تا این محفظه بسته نشود عمل برش انجام نخواهد شد.

 

 

خاموت گستر، تولیدکننده بیش از بیست مدل دستگاه و ماشین آلات صنعتی در زمینه خم و برش میلگرد، برش میلگرد، خم کن  مبلگرد، خم میلگرد بر و زیگزاگ زن تیرچه ساختمانی در سایزهای مختلف و همچنین دستگاه های دو کاره خم و برش ، کلاف بازکن و اسپیرال زن، آماده پاسخگویی به تمامی شرکت های ساختمانی و مشتریان عزیز است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خرید خود، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 



دیدگاهتان را بنویسید